vrijdag 2 januari 2015

Outfit | Chilly chill


We zitten alweer aan het eind van de kerstvakantie. Jemig, wat ging het weer snel. Over een week zit ik alweer te bikkelen op school. Toch geniet ik de dagen die beginnen om 11 uur en eindigen in middernacht. Eigenlijk heb ik nog helemaal niks deze vakantie, behalve liters thee drinken en YouTube video's kijken.. Ach daar zijn vakanties toch voor of niet?

Voordat ik begin met mijn outfit wil ik als eerste even mededelen wat jullie (misschien) al is opgevallen: Mijn layout is veranderd! Of sterker nog hij is nog in de 'bouw'. Ik vond me oude layout al een tijdje niet meer leuk dus ik was er vast en zeker van om iets anders te proberen. Hij is nu een stuk rustiger en overzichtelijker (hoop ik). Wat vinden jullie er van? Anyway, als je benieuwd bent naar mijn  outfit kijk dan veder!

Hoewel het niet echt winter is heb ik het de afgelopen dagen wel ontzettend koud gehad. Me verwarming deed het niet en het duurde lang voordat ik besefte dat hij gewoon kapot is, haha! Steeds dacht ik weer; Hij gaat zo wel weer aan joh. Maar toen uiteindelijk had ik het zo koud dat ie gemaakt moest worden thank god. Op dat soort momenten ben je blij dat je een dak boven je hoofd hebt en een verwarming.

Omdat ik het zo koud had was het ook echt sweater weather. Dus dat was ook mijn dresscode. Ik hou van truien (Jaja, sweathers). Ze zijn zo big en wollig en dat is waar ik van hou. Ik combineer een sweather dress met een panty en wollige sokken (waar ik buiten weer boots over draag).

Sweather: Home-made by my mom | Penty: Hema | Soks: Primark 





Wat dragen jullie op een chill dagje? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen