maandag 5 januari 2015

Like: Georganiseerde achtergronden

Ik ben echt chaotisch. Ik stress hem om elk klein ding en vind een drukke planning altijd weer een fikse uitdaging. Ik wacht nog steeds op die dag dat mijn kamer picobello opgeruimd is :'). Laatst toen ik op twitter zat te surfen, kwam ik op eens een tweet tegen . Lifehack, jaaass! Kijk mee!



Toen ik de tweet zag dacht ik meteen: Hier moet ik overschrijven, want whoah lifehack! Waarom heb ik hier nooit eerder aan gedacht? Je achtergrond van je pc te organiseren, zo cool! Ik heb er meteen zelf ook een gemaakt omdat ik het zo leuk vind!

Het is echt super handig als je veel mapjes op je computer hebt en een beetje orde wil. Weetje waar dit me aan moet denken? Aan die mapjes van Apple, haha! Precies hetzelfde bijna.

Ik denk dat dit je kan helpen als je veel dingen tegelijk moet doen en veel mapjes en programma's hebt. Zo kun je je achtergrond aanpassen, een beetje slepen hier en daar en klaar is kees!

Het is even een klein artikel tussen door! Hopelijk hebben jullie er iets aan gehad!
liefs

5 opmerkingen:

  1. Whoah, handig! Dat ik hier nooit eerder aan heb gedacht, haha.
    Ik ga het meteen doen/instellen, omggg
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whoah, super leuk!
    Ik heb het meteen ingesteld :)
    Waarmee heb jij je achtergrond gemaakt?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen