donderdag 1 januari 2015

Happy New Year!


Happy new year! Hopelijk hebben jullie een super gezellige oudjaarsdag gehad met familie, vrienden, vuurwerk, eten, blije gezichten en geluk! Vandaag is het begin van 2015. Dit word waarschijnlijk het meest chaotische en lange artikel ooit, haha! Dus pak je overige oliebollen erbij en klik veder!



2015 alweer, potver. Ik heb echt het gevoel dat we nog steeds in 2013 zitten. Laatst schreef ik zelf op me toetsblaadje 2013, haha oeps.. Maar ik moet er toch echt in geloven. Ik heb er ongelofelijk veel zin in! Ik heb zo'n gevoel dat 2015 ongelofelijk vet gaat worden, en dat hoop ik ook! Wel heb ik de laatste tijd wat dipjes gehad en ik hoop dat ik hier uit ga komen in 2015. 

Het plaatje hier boven vind ik zo gaaf! Zo zie ik namelijk zó veel dingen! Dat je opgegeven moment er gewoon voor met gaan en er hoop in moet hebben. Ook op school en Youtube bijvoorbeeld.

2014 is echt voorbij gevlooooogen. Alsof het maar 2 maanden waren in de plaats van 12. Klinkt allemaal weer super cliché, maar geef zelf nou toe? De tijd gaat zo ongelofelijk snel. Ik heb ook zo vaak het gevoel dat me geest nog in 2013 zit, omdat het allemaal zo snel gaat, bizar! 



Het jaar was voor mij echt ontzettend spannend en soms ook eng. Ik kan niet echt uitleggen waarom, maar ik denk voornamelijk door YouTube. Het is allemaal zo leuk en nieuw (Terwijl ik al bijna 2 jaar YouTube doe!), maar nog steeds zo spannend! Bijvoorbeeld de DYTG lijkt alsof het gister was! Ook het Persevent van Hema! Dingen die ik in het begin zó eng vind en dat ik later denk: Dat was zo tof!


Het is waar. Elk jaar is een nieuw boek. Met 365 bladzijdes. Deze quotes raken mij op een of andere manier echt heel erg. Ik blijf ze tof vinden! Ik heb deze trouwens gevonden op wehearit. Hebben jullie nog zo'n inspirerende sites met veel foto's en quotes? Zoals Tumblr en Weheartit? Wat dat is echt mijn grootste verslaving..

Als we het over het nieuwe jaar hebben hebben we het over voornemens. Ik wil dit jaar mijn goede voornemens op een rijtje zetten en aan het eind van 2015 kijken of ze zijn gelukt. Dit zag ik al meer bloggers doen en ik vind dat echt een heel leuk idee! Nou hier komen ze:

- Gezonder gaan eten! Tja. Het is weer ontzettend cliché, maar ik eet echt slecht. 's Ochtends eet ik 3 boterhammen en ik neem niks mee naar school (waardoor ik vervolgens misselijk word en hoofdpijn krijg). Als ik thuis kom van school krijg ik meteen een vreetaanval.. En 's avonds eet ik niet veel. Daarnaast eet ik ook nauwelijks fruit.. Zo slecht! 

- Meer bloggen! Ik hou van bloggen! Its so much fun! Ik moet het ook vaker doen, want dit is het eerste artikel sinds maanden.. Ik ga proberen om zo veel mogelijk te posten en hopelijk lukt dat! 

- Beter plannen! Plannen doe ik vaak genoeg, maar het uitvoeren is een ander verhaal. Altijd verzin in weer smoesjes zodat ik iets anders ga doen. Pfff uitstelgedrag!

Inmiddels is er al behoorlijk wat vuurwerk aan het knallen buiten. Ik vind het wel leuk, alleen van die hele harde bommen vind ik echt eng, haha!

Wat zijn jullie voornemens? Ik heb er meestal wel een paar, maar ook niet meer. Laat ze weten in de comments ik ben heel benieuwd. 

Ik hoop dat we van 2015 een top jaar kunnen maken met veel geluk en leuke mensen. Ik wil jullie allemaal een super,geweldig,leuk,mooi 2015 wensen! Ik hoop dat jullie een top jaar krijgen! Ik ga dit artikel afsluiten en zelf aan de oliebollen ;) Bedankt voor het lezen!

Liefs Ayla

1 opmerking:

  1. Ah Ayla, wat leuk! Ben zelf sinds twee dagen weer begonnen met bloggen, wel een hele nieuwe start en een nieuwe blog. Toevallig! Let's do this! Liefs, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen