zaterdag 3 januari 2015

2X Lipstick

Lipsticks zijn weer hélémáál trendy. Hoewel ze altijd al geliefd zijn bij wij-vrouwen-zijnde, heeft ook de lipstick trend zijn ups en downs gehad. In 2012 hadden we de lipgloss trend en nu zijn de lipsticks weer de trend. Inmiddels kunnen we in bijna elke drogisterij lipsticks vinden. Vandaag deel ik mijn twee favoriete lipsticks op het moment en guess what ze zijn ook nog eens allebei low-budget :) Klik veder voor meeeeer.


De lipsticks zijn allebei verpakt in een zwarte huls. Bij de lipstick van essence kun je meteen al duidelijk de kleur zien, dat vind ik persoonlijk een pluspunt! Zeker als je veel lipsticks in bezit hebt.

De Hema lipstick is helemaal zwart met de naam aan de zijkant van de dop. Easy en simpel. Staat chique, maar wel een beetje saai vind ik. Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om de binnenkant.



Zo ziet het er uit als ik de twee lipsticks heb geswatched. Het pigment van de twee lipsticks verbaasd me! Ze zijn allebei erg gepigmenteerd! De kleur van de Hema is wel een beetje moeilijk 'gelijk' te verdelen, maar dat is te fixen. Ze zijn allebei lekker romig. Dus makkelijk aan te brengen :)
Essence Natural beauty 07
Deze kleur is zo lief en de perfecte roze kleur! Ik draag deze lipstick ontzettend vaak, omdat hij super snel en makkelijk aan te brengen is. Hij blijft ongeveer 2-3 uur zitten. Ik denk dat deze lipstick iedereen goed zal staan. Hij kost ook maar 2,39,- Wat een topper!


Hema moisturising lipstick '14'
Wauuwie! Wat een donkere gewaagde kleur! Dit is mijn eerste echt donkere kleur. Hij is extreem donker rood met een soort paarse ondertoon. Ik vind hem prachtig! Deze kleuren geven je wel al snel een edgy uitstraling en ik weet zeker dat behoorlijk veel mensen denken; Uh gadver. Maar ik vind hem leuk :) Dit is niet iets wat ik snel naar school zou dragen, maar alsnog is ie een van mijn favorieten! Love it! Hij kost 3,-!

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van de kleuren vinden, dus laat het me weten! 
Wat zijn jullie favoriete lipsticks?

1 opmerking:

  1. Wauw, dat zijn nog eens twee hele verschillende tinten. Maar wel allebei super pretty. Vooral de donkere tint van de Hema vind ik je ontzettend gaaf en mooi staan. Zelf zou ik zo een kleur niet snel dragen, maar bij jouw donkeren haren staat het echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen