vrijdag 8 augustus 2014

Too faced chocolate bar pallete (GREATBUYCOSMETICS.COM)


 Laatst kreeg ik een pakketje van de webshop: greatbuycosmetics.com. Deze webshop verkoopt merken zoals too faced, urban decay, benefit ect. Maar dan voor een ontzettend lage prijs. Ik ben nog steeds niet zeker of het echt of nep is. Dat blijft dus wel lastig, maar oke. Ik ga vandaag de kwaliteit bekijken van dit pallete, kijk mee!


Het uiterlijk van het pallete vind ik sowieso een plus punt het ziet er ontzettend mooi uit en er zijn geen beschadigingen (uitsluitend een kreukel in de kartonnen verpakking). Het werd dan ook heel netjes leverd zoals je hier kon zien.

Too faced chocolate bar pallete 11$ (8,12 euro)
Dit is natuurlijk belachelijk goedkoop! Maar goed laten we kijken naar de kwaliteit.
 Het pallete bevat 16 kleuren, de meeste zijn naturel/nude, wat goed is voor elke dag.

 Hier heb ik de eerste 2 rijen geswatched. Wowie! Ziet er goed uit! Veel pigement hoewel de ene heeft net iets meer dan de ander, maar algemeen ziet het er goed uit. De paarse oogschaduw was bij mij √≥ntzettend korrelig, waar ik bij de rest helemaal geen last van had.
De onderste rij heeft duidelijk het meeste pigment, zeker de champagne witte oogschaduw aan het eind heeft me verrast! Top kwaliteit!
Ik ben ontzettend blij met dit pallete! Hij is mooi, goede kwaliteit en werkt goed. Ook de kleuren vind ik mooi. Het is een prima pallete voor iedere dag, maar als je wil kan je er ook makkelijk de smokey kant mee op, 2 in 1 dus!

Daarnaast is het pallete ook erg goedkoop, want geef nou toe, 8 euro voor een super oogschaduw pallete is niks! Ik weet alleen niet of hij echt of nep is, maar eerlijk gezegd maakt mij dat ook niet echt uit. Bedankt voor het lezen!

Thanks to greatbuycosmetics.com!

4 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf palette! Persoonlijk maakt het mij ook nooit zoveel uit of het 'echt' is op nep, zolang de kwaliteit inderdaad maar goed is. En dat is het bij dit palette zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh wat gaaf zeg! Ik wil hem ook erg graag aanschaffen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooi zeg! Het maakt inderdaad niet zoveel uit of het nou echt is of niet, de kleuren zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen