zondag 10 augustus 2014

Tattoo inspiration

Ik weet niet wat het is maar de laatste dagen heb ik heel veel op internet gekeken naar tattoeages, niet omdat ik er een wil zetten- ik ben 14 en ik ga nog lang geen tattoo laten zetten (waarschijnlijk nooit)- maar omdat ik zo fasinerend vind wat mensen op hun lichaam vereuwigen. Vandaag deel ik een paar!


 Deze vind ik ontzettend stoer, maar vind ik net iets te veel/grof.
 Vogels van 'freedom' zie je veel terug in tattoages. Ik vind ze ontzettend tof hoewel ik een klein vogeltje wel genoeg vind.
Deze vind ik heel mooi, twee hartjes die je bijvoorbeeld samen kan laten zetten met een hele goede vriendin, of je vriendje. Erg mooi!
 Ook erg mooi, ik merk dat ik tattoo's het mooist vind als ze een beetje verstopt zitten, bijvoorbeeld in je nek, tussen je fingers, ect.

 Heel erg tof, maar niks voor mij :)
 Deze is een van mijn favorieten, ik zou hem wel tussen mijn fingers zetten.
 Heel subtiel, maar erg leuk!
 Dit is heel erg mijn smaak, een beetje grunge. Ik zou op de streepjescode mijn gebortedatum zetten.
 Mijn favoriet! Een simple cirkel. Het ziet er gewoon heel simpel uit, maar juist daarom vind ik het zo leuk!
Deze is ook heel leuk. Hij doet me ver weg een beetje aan het yin yang teken denken. Ook weer simpel, maar daar hou ik van!

Wat vinden jullie eigenlijk van tattoe's? Laat het me weten!

2 opmerkingen:

  1. Ik houd wel van kleine tattoe's! Maar ik denk niet dat tattoe's iets voor mij zijn. Het is toch iets wat altijd op je lichaam blijft zitten. Wel een een leuke inspiratie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tattoos zijn prachtig! Vooral de subtiele, zelf vind ik een driehoekje in de bovenarm prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen