dinsdag 12 augustus 2014

Breakfast #1

Goooooodmorning! Ontbijten is óntzettend belangrijk. Heb ik niet goed ontbeten, kom ik niet heel soepel me dag door en is me routine ook helemaal in de war. Vandaag ontbeet ik even anders dan normaal. Normaal neem ik muslie of 2 boterhammetjes. Maar vandaag ging ik voor iets luchtigs!

 Ik nam vandaag een appel die ik in kleine stukjes heb gesneden, vervolgens heb ik er nog wat kaneel over gedaan en heb ik thee gezet. Thats it! Het is niet heel uit gebreid, maar soms heb je gewoon zin in wat 'minder'
Je kunt in de plaats van appel natuurlijk ook een ander soort fruit eten, bijvoorbeeld banaan, peer of kiwi! Met wat ontbijten jullie eigenlijk? Ik vind het altijd weer leuk om te kijken wat andere eten als ontbijt, want daar kun je weer inspiratie uit halen. Ik eet snel me ontbijt op en ga aan de slag! 
Liefs Ayla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten